Павленко Катерина Ігорівна

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

Варіанти корпоративного обслуговування

Лайт 30.000 ₴ 10%
Стандарт 70.000 ₴ 15%
Преміум 100.000 ₴ 20%

Корпоративне обслуговування

Вам як керівнику, знайомі такі проблеми з персоналом:

  • Як підвищити мотивацію співробітників?
  • Надбавка до зарплати підвищує лояльність співробітників, але ненадовго!
  • Методів нематеріальної мотивації дуже мало!

Запропонуйте Вашим співробітникам обслуговування в стоматологічній клініці Simpladent!

Чому це краще, ніж грошова нагорода?

Коли співробітникам видають премію, то більшість з них витратять її не на себе, а на сім’ю, погашення кредиту, зимову гуму, щеплення собаці і так далі, тобто при необхідності таких витрат людина не має моральної можливості витратити кошти на себе, на своє Здоров’я.

Виходить, що людина може витратити на себе, коли вже неможливо не витрачати — коли болить!

Даючи співробітнику можливість корпоративного обслуговування, Ви даєте йому моральне право зайнятися собою, зайнятися якістю свого життя!

Переваги корпоративного обслуговування в нашій клініці:

  • Підвищення лояльності ваших співробітників
  • При нашій співпраці немає посередника (страхова компанія), комісія якого може складати до 15% від суми внеску
  • Учасники програми «Корпоративний Клієнт» мають пріоритетне право на обслуговування в клініці «Simpladent».
  • Для перших осіб компанії, що бере участь в програмі «Корпоративний Клієнт» діє спеціальна пропозиція.

Умови корпоративного обслуговування:

Для раціонального використання коштів роботодавця ми надаємо співробітникам обмежену кількість послуг за договором.